Thursday, February 3, 2011

No more KHB

for thOse people yang thu KHB tu ape..senyap sudeh...
hee..let me tEll u asal aku tak nak diowng nieh dalam idop aku dah

K~ dye nieh stia sangat pada sorang minah nieh..
ak rse dye sOrang yang sangat sweet,
pandai. cOmel, stia..
aku rse maybe bez kLo dapat balak cam dye (:
kikihkih
H~ bgi aku klo dah clash skali sO a big nO-no to me
nak couple again ngan dye..agi pon aku tak rse yang aku ssuai ngan dye.. 
al- maklumlah aku jnes yang ngadaa-ngadaa n
suka mintak macam2..n n dye lak
bkn jnes yang suka memberi..
sory kawan kLo sepanjag kite cOuple aku terlalu bnyk mminta..
B~ budak niEh tak padan ngan kecik
yang ak prasan after dye thu aku minat dye
dye sangat2 lah bjet..
klo ade XYC bjet mmg dye jadi ktua lah.. 
tpi nak mrh pOn buang mse je..dye baru fOrm 2..
kihkihkih

sosososo
*******
no more 
KHB
okay .. skunk aku nak paksa diri aku untOk tidak
mudah jtOh suka kat laki..
so bOys yang aku slalu aku mggatal tu 
i'm so sorysory 
cOz i do flirt with you..

I DO FLIRT,, BUT I'M NOT DESPRATE

No comments:

Post a Comment