Friday, December 31, 2010

the end (:

sudah hbes pon thon dua ribu sepuloh ... n thon due ribu sebelas pon sudah datang... bak kata pepatah
" rumah kata pergi, kubur kata mari " hehe..aku pon tak sure ape kaitan nyer peribahasa nieh nagn sambutan thon baru..dekat dashboard aku banyak dah orang post hppy new year so what ever.. yeah.. actually aku sangat sdih sbb mninggalkan thon 2o1o yang amat bermakna bagi aku..huhu..so nak citer kat korang..kne wat list lah ye?? nieh hah aku bagi..

hehe.. tpi kat gambar nieh ade ruang kosong yang aku kne isi..so aku nak citer smua kat kOrang malam nieh!!


1. program kika yang sangat bOhsan tpy bez >_< ..actually kLo aku lagi suka prOgram mighty..bEst sangat coz all veacean ade kat situ...hurm ..nyway kLo ade yang membaca.. aku sangat sayang veace..n nOt to forget..aku juga sayang kat veace volume two..haha
long life veace

2. thon nieh first time aku kuar mktab..sangat sedih coz sbelom nieh aku tak penah kuar mktab... skali dapt kuar maktab 2 kli thon nieh..first tok hOki yang menang dengan maruah n secong fOr kovensyen kempimpinan kat mrsm merbok.
langkawi HEBAT (:

3. couple n clash dengan HAZMIN ..hee nyway thanks a lot for the memory <3 kite kawan baik kan!!
gambat mesti kecik maa..malu!!

4. buat blog after clash!! time tu seingat aku -14/12/2010- hah..so bermula lah zaman berblog aku..kihkihkih

so aku rsa sampai situ je lah..adOsh nak cakap banyak lagi tapi masa tak mengizinkan lah...
ape yang aku harap tok thon baru nieh..aku akan berjaya dalam spn n bukan aku je..aku harap amua lah akan berjaya.. aku tak nak wat jahat dah.. solat tak nak tinggal. slalu study..SPM kan nak dekat dah..haha//


k lah guys..niEh first time aku up date blog fOr dis year n may be de las time befOre aku btOl2 dah hbes study tok spm..korang doakan aku kay... n kat sini aku nak mintak maaf dari hujung kaki sampai hujung kpala hujung rambot  sampai hujung kuku jari kaki..haha baru betol YE DOK.. hehe..aku rindu kat cikgu lah..hah back to story.. aku nak mintak maaf klo aku ade wat salah aku thu tak banyak kan..tpi biasalaj manusia yag comel + lemah macam aku nieh..hah . korang tak nak maaf kan?? sedang kan nabi pon maafkan umat nyer..ingat!! n aku nak mintak maaf klo aku ade hutang ke ape ke..agy2 kat ah lOng aku tuEh..sOry yaa bos nnt gua ade duit gua kasi lu okEy bos...gua tak da kencing sama lu punya!!

kat sini aku pOn nak timer kasih sangat kat smua orang yang slalu bgi sokongan kat aku sampai aku dapat anugerah pelakon wanita TERBAEK ..haha.. itu impian ku jerw.. aku nak timer kasih kat smua orang yg sudi kawan ngan aku walaupon aku thu aku nieh tak dak guna pon kLo korang kawan.. tpi jaminan aku..kOrang akan dapat faedah nyer satu ary nanti..amin (:


p/s~ kLo kmoo bce blog sya niEh..mksOd nyer saya sayang kmOo (:


Go SPM
hOish..harap tak macam nieh lah!!!

bye korang :(


No comments:

Post a Comment