Friday, December 24, 2010

Times Square

nieh firts tiMe aku kuar ngan kgkawan slama aku pindAh kat kL niEh...nak kuar niEh banyak tOl dugaan yang aku trima..haha..sdeh tol...

ptg sbElom kjadian...

          aku janji ngan hAzimah yang aku tunggu kat kL central..bagy thu kat bapak aku..puish..frEe of charge je kne marah..haha..aku dengan pengEtahuan yang cikit pOn sdikit plik cOz ary tuEh bapak aku jugak yg stuju blEh g...adOsh...sO spnjng malam tuEh pOn aku wat muka cam jEbOn ..thu tak muka camna..camni hah

tapi still chumell kan..huahua..lepas wat muka cAm baboOn niEh lah aku bleh pergi taw..akhir nyer berjaya jgk triCk aku..kihkihkih...

hari kjadian....

          hehe..hari yang aku tunggu2 dah tiba,, rupa2 nyer bapak aku tak bgy smalam tu sbb kL central tu jaOh..times Square angan umah aku bapak nyer dekat lah..2o minit pOn dah bleh sampai naik LRT...huahua..


adOsh..aku kne sambOng entry niEh lain kli lah...adik aku dah masam cam jEbOn nieh..tpi lagi hOdoh r...ngEng tOl...kLo dye tu gne internet tak de r aku kira sangat..smua adik aku sama je..huh.. k lah chaw lu...

p/s..to bE continiued.....

No comments:

Post a Comment