Saturday, January 14, 2012

Dah sebulan dah pon

Assalamualaikum :)

dah sebulan?   ape yang sebulan nyer...

hehe bukan aku tak UPDATE sebulan... baru seminggu tak update ork??  

sebulan yang lalu.. aku ngan g mah g kuar jalan jalan kat KLCC.. tu je... yg HAMPEH nyer sekarang baru nak post.. sorry lah...

ary tuh TAK BEST sangat actually.. sebab mmg TAK PLAN awal.. pagy tuhh baru PLAN... lah due orang je..kihkihkih...nyway BEST lah jugak sebab lepak ngan BFF lah kata kan :))

slect sebab tgOk wayang citer christmest ape bnda ntah... mahal nak mati =.=

BTW,, aku dapat makan DONAT BIG APPLE favourite aku tuhh.... and dapat pengalaman SESAT naik LRT....


my kaki look so CACAT


can u imagine... ni semua pen.. cute an



start gambar dalam panggung nihh sungguh HODOH









yes gmah.. uSETAN...  (:


now i can touch the star...  biar mimpi sampai ke bintang.. ptuihh












yum yum yum :)



even BANYAK sangat gambar yang tak CANTIK...    A.A.K  hehe.. ade aku kesah !@#$%^&*

No comments:

Post a Comment