Tuesday, January 24, 2012

opps TERLEBIH sudah...

Assalamualaikum :)


Herm lama tak update.. bergelar PEKERJA lah katakan.. tapi tak update2 aku pOng tiap-tiap ari aku tgok blog orang taw... kan best kalo die ade CREDIT tok BLOGWALKING.. mesti ramai yang suke berBLOGWALKING macam aku.. hehe


sepnjang tak update nihh.. banyak sangat benda nak citer NAMUN masa mencemburui aku... so tak terUPDATE lahh.. MOOD skunk pon susah sangat nak carik.. klo datang pon SAT sangat.. haha


so ape yang aku nak tulis ari nihh yerk??  

1

2

3...



FIKIR FIKIR FIKIR...



TAK KAN TAK DE IDEA kot??

nampak nye macam ......


jangan marah.. muke SEPOSEN gla dah nihh..



owh nampak nyer TAKDE  idea ye walupun otak nihh sudah DIPERAH PERAH berkali kali.. hehe...   tapi kire ok lah aku update kan.. haha.. nnt ade idea TERUS aku menaip disini kay...

Wassalam :))

1 comment:

  1. bila tak dapat on9 nanti mesti idea mencurah-curah.. hahaha.. :D

    ReplyDelete