Sunday, February 26, 2012

Blank for awhile

Assalamualaikum (:

Alhamdulillah syukur kepada Allah S.W.T sebab masih memberi Keisha peluang untuk menyedut OKSIGEN dengan free dan mengeluarkan CARBON DIOXIDE tanpa mengenakan sebarang denda :))     dah lama tak bermadah pujangga lah katakan.. 

so + - bahagi darab [ alamak tak jumpak PUNAT nak tekan lah plak ] ... di ikuti dengan berpandukan KALENDAR   cina  tamil  iban  kadazan  punjab and yg paling penting kelendar ISLAM [ 1 Malaysia ] dah dekat SATUBULANDUAHARI aku tak update...  ade sebab aku tak up date..  

BUSY ade lah jawapan yg sering diperdengarkan.. tol tak ??   so aku pon dah naik BOHSAN dah... cehh tak delah.. kang dok wat DRAMA SWASTA yg dok berlakon berDENDAM ngan aku plak bagi sapesape yang terasa.. buat NAYAA jaa!!   

so ACCELLY [speak de broken english moo]  aku dah lama tak update sebab aku SIBUK sangat..  haha TAKDELAH..  aku sebenar nyer dah TAKDE confident *kata orang putih* nak berblog nihh.. bukan ape.. 

aku nihh asyik berBLOGWALKING je.. blog niri pon tak sempat jengok ... bagi aku lah kan.. kerja berBLOGWALKING nihh ade baik and burok..  

BAIK nyer kalau kite jumpe blog yg SMART dan SEGAK *utara mari* kite akan
lebih membina untok jadikkan blog kite macam tuhh

TAPI
 BUROK nyer plak bila kite rase macam 'wah cantik nyer blog dye.. dah lah rmai followers..
aku punya blog followers pon ciput jaa' nak BERENTI lah nihh.. sounds berPENGALAMANkan..

so lepas mendapat sedikit NASIHAT dari si dia ..  aku rasa macam dah OKEY and aku akan teruskan berBLOG walaupun aku tahu blog aku nihh tak de lah BESSHH cam blog orang lain..  + touching tak+ 

so HERE i come..  bajet cam buat COMEBACK lah pulak.. terasa KOREAQ *utara mari* gi tuhh

No comments:

Post a Comment