Monday, April 16, 2012

semata semata nihh je

Assalamualaikum :)

k lah before korang baca nihh aku nak korang tgok lu post before this.. bapak nyer lame an.. sebab pe.. tahu lah kan .. 


benda lame la wehhh.. asal nak ungkit !!! tuh je.. 

aku tahu ko preview aku nyer blog tok kebenaran.. ko carik r.. mna de.. aku delete dah r.. bagi aku itu untok sementara je.. kan aku dah kata aku nak CLEAR UP balik blog aku.. aku dah clear then aku tak sentoh.. pagi pagi buta aku update sebab ko kot ..

aku tak kisah pon dah pasal blog nihh ade org bace ke tak.. bagi aku pergi JAHANAM lah blog nihh.. tuh je.. 

n KO jangan wat citer agi boleh tak !! ko tahu an ko sape.. 

aku tak simpan dendam kot.. aku tak penah pikir pon nak wat something yang TEROK kat ko ke ape..


*sape yang tak de kene mgene senyap dah r.. ak tak pames so tak yah nak buat citer segala.. bende aku tulis kat atas nihh aku COPY PASTE from blog orang lain je lah ~~ haha

No comments:

Post a Comment