Wednesday, March 16, 2011

i have to!!!

malam tadi aku g shOpping kat TESCO ampang... tak penat pOn.. cuma tak best cOz aku pening kepala.. aku pergi POPULAR bli buku niEh hah..
rm 16.50
aku bukan ape.. motivasi yang diber oleh MAMA n BABA tersayang mmg cukOp cuma mau lebih sikit.. aku kadang2 sedih laa asyik failed dalam exam chemistry.. bukan D ke FAILED masalah nyer.. sedeh yang teramat.. aku nak wat something yang boleh naik semangat aku balik tok blajar chemist.. tolong lah!!

malam tadi time nak balik dari TESCO tu bapak aku ade cakap.. kite kena BERJIMAT coz kakak dah nak hbes blajar.. ~means that kena tanggung aku pny cOst tok futher study~ .. arghh ):
sterss nyer.. so I HAVE TO struggle gila-gila tok dapat the best resault yang aku boleh.. klo sebelom nieh aku cakap aku DAH STUDY gila2 tapi tak dapat good resault jugak.. aku yang salah.. actually semua tu tak cukop lagi.. aku bukan MARDIAH or AFNAN.. dioeg bleh lah baca skali teros TERBAIK.. aku KEISHA budak yang lembap n aku kena study lebih tok dapat!!!

korang jadi saksi aku kay
saya NURKEISHA ELINA
anak kepada MUDZIR dan ROSMAWATI
akan BELAJAR bersungguh-sungguh 
tOk dapat resault yang TERBAIK punya!!
AMIN (:

selalu bersama.. habiskan semua (:  
aku mahu ini

inyaAllah...doakan aku kay (:
di kesempatan ini aku nak ucapkan good luck jugak tok
VEACE VOLUME TWO
spm mmg lambat agy.. 
7 bulan lagi...

No comments:

Post a Comment