Tuesday, March 15, 2011

Port Dickson !!!

muka dah minah nEgro dah nieh,, hais +,+

nseb niEh yang CUN punya!!!


MAU TAK NYER ,, biler

13 March 2011 (:
bgOn pgy.. mandi mandi mandi mandi (nak bgy cukop stegah jam tak larat lah ) trOs berangkat ke port dickson yang mngambil masa lebih kurang 2 jam dari umah aku... tu pOn sesat taw.. kikikh


kitOwg dok kat TIARA BEACH RESORT yang okay lah jugak.. yang bes nyer dye ade water theme oark dye niri..


dah solat makan kitOwg pon naik lah kenderaan pacuan empat roda staraight toooo TELUK KEMANG... ramaia lah jugak orang petang tu...

some picture too u Ozzz

nieh mesti yang berjemor dari pgy lagi..
ramai kan.. berunyut!!

muka tak sabar nak mandi 


kitOwg mandi.. mama n baba mne??
kmi nak pergi dah nieh
no cOment.. krukrukru


 then lenyap..MANDI!!!

14 March 2011

mandi kat THEME PARK tiara beach resOrt plak...


aku blek tunjOk tmpat je.. gmbar2 lain tak leh lah sbb _______ hihihi (:

sbelom blik mesti lah pOsing dulu dalm blik!!

macam nak kawin lak... 





 nak blik kitowg singgah makan SATAY KAJANG lu....

aku thu hodoh.. peduli ape aku.. asal kenyang!!!




samapai sini je lah entry aku kli niEh.. internet lembap nak mampOs ... macam siput b**i!!!! ngee (:
aku nak wat pOst nieh pon mkan sejam taw... tapi tak pe.. demi korang.. k lah.. chaw lu kay..

salam sayang..ily

No comments:

Post a Comment