Monday, March 14, 2011

Venus still nOm 1

tahu tak venus tu ape???? venus tu the bes lah kat maktab aku.. haha.. ape lagi klo bukan umah biru nyer specific nyer nama... tgOk ayat pon dah macam keling.. aku tak terfikir pon nak post entry niEh.. tpi bile tgOk orang byk msokkan gmbar time Hari Sukan dan Permainan kat facebook... sO aku ngan semangat nyer nak tulis entry nieh..hehehe (:

first2 tuEh kitowg tak HEBAT sangat.. tapi dengan ade nyer semgat dari tukang cheer *hehe aku tueh + wani skali* venus berjaya mengekalkan kedudukan dye as umah juara yang terhebat + comel..

Hari Sukan dan Permainan (17 Februari- 19 Februari)




venus nyer tEam mmg sikit..aku pon tak pham.. nak kne marah baru nak gErak
nieh budak2 bajet je niEh..
panas taw sepanjang hari..tgOk tu siap berpayung lagi (:
cikgu Zul.. haha ~kOnflik~
terbaik lah.. jOhan nieh!!
niEh mamat yang saja nak kacau.. kapten Jupiter lah kOnon
tgOk r sape yang bagy semangat... yang tgh pegang pOmpom tu
sian dOrang niehh.. tak pe dik..korang tetap cOmel!!
tak kesah lah kOrang nak bgy 
UMPAN (mars)
JORAN (uranus)
JALA (jupiter)


kitOwg tetap SHARK yg hebat...
BEWARE OF SHARK!!!

1 comment: