Thursday, March 10, 2011

title :)

aku menulis blog ini dengan penuh rasa sepi dan keresahan..
di saat baju batik masih terperap di tubuh ku.. 
aku menulis blog ini..

aku menulis blog ini...
hati ku luka sengsara dan tak terkata..
meninggalkan dia di perhentian duta..
sungguh hati ku buta..
tak nampak apa selain dia...

aku menulis blog ini 
sedangkan homework ku menggunung dengan majunya..
tak tahulah sebab apa..
yang aku mampu 
berdoa dan tawakal kepadaNYA...

aku menulis blog ini.. 'nada dah tinggi sikit,,,kihkihkih'
membuatkan hati ku makin lara..
dan bertambah parah apabila
melihatkan kau tiada baterry..
apa boleh buat...
aku terpaksa meninggalkan 
AKU MENULIS BLOG INI :)

**********

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha :)
okey SUMPAH tak de keje.. korang rasa aku patut buat sajak ke pantun ke syair ke gurindam ke untok ape yang ak tulis kat atas tueh.. wanna know more about this ... seriously memang ape yang aku tulis tu truly n honesty datang dari aku nyer hati..SEDAP ke tak tu terpulang kepada korang lah si pembaca.. okey?? nyway aku nyer laptop still ade baterry cuma tak thu nak ending camne so aku wat r macam tueh..

***********

aku ader HARI AKEDEMIK semalam.. ye lah budak dapat under 3.00 ... tapi bagi aku lah event nieh bgos tok budak2 macam aku ni arh.. jumpa cikgu.. cakap problems kita pasal subjek yg kita sangat LEMAH n cikgu2 mmg hapenning gila coz most teachers yang aku pergi smua nyer HEBAT in talkss.. tersedu-sedu aku kat situ.. yelah.. masing2 ingat kan pasal SPM yang ade dalam 7 bulan agy nieh.. hopefully aku dapat IMPLENMINTASIKAN ape yang cikgu2 bgy kat aku.. aku nak BERJAYA ..yeah !!

Terima Kasih Cikgussszzz,,,

Teacher Syarina
~keisha nieh suka sangat tidor~

Cikgu Ain
~kena wat study grOup...best~

Cikgu Hazlin
~ABE=LEH..easy~

Cikgu Hisham
~ape yang kmoo buat betul tak??~

Teacher Aisah
~kena tanam minat~

Cikgu AB
~jangan menonjolkan diri sangat~

Cikgu Yusof
~pengurusan masa tu penting..masih ade mase ke?~

Teacher Maslynda
~Baca..Nota..Latihan~

H.e.A
~kaitkan dgn surrOnding kmoo~

Sir Ghaffur
~haha..boleh~

Teacher Mastura
~see me everyday with sOmething~

Cikgu Hashim
~efford kena ada~

Teacher Fau
~tanya je cikgu..jgan malu~
Cikgu Nasra
~balik elOk2..jage diri~

(: (: (: (: (: (:


the end...

thanks people (:    ily

No comments:

Post a Comment