Thursday, December 15, 2011

113

Assalamualaikum..

PERHATIAN number di atas bukan lah number yg bertuah untuk korang g mintak kat sport toto or whatever~~ tetapi itulah number aku bergraduasi.. sangat malang nomboq tuhh.. aku aim atas dari half of students fOrm5.. tapi tak tercapai.. tapi my mOm kate tak pelah.. sOunds like dah putus harapan.. herm


nyway.. changes ur mOod coz aku nak citer yg aku happy sepanjang BERGRADUASI.. tahu kenape?
sebab aku duduk sebelah mamat yg aku PENAH minat.. aku ULANG!!! penah minat okay.. so sape dia tu..


si braces lah.. happy dudok sebelah dye even aku thu actually dye PATUT duduk atas lagi dari aku.. and nOt to forget.. aku pong dudok sebelah SYAKIRIN jugak taw.. so pilu aku terubat lah cikit~~


so ade banyak pic yang aku nak tunjukk... gambar grad klas pOn ade.. enjoy lah yerr




































































banyak sangat lah klo aku nak describe satu per satu :(
so aku kasik tgOk je lah yerk gambar2 nieh...

p/s~ rindu waktu raptai graduasi evEn ia nyer buang masa and memenatkan :)

No comments:

Post a Comment