Saturday, December 10, 2011

Raja Shameri

okay salam.. Assalamualaikum smua.. bjet FORMAL lak.. tak de menda nak tulis sangat pon.. tapi kne gak r describe sape tu RAJA SHAMERI..

actually dye tu  abg yg dtg ceramah kat kitOwg.. ceramah berlangsung 1 day kat beringin beach resort.. best tpi penat sikit lah * padahal tak ingat ape pon*.. abg nieh kaki dye kudung tapi he succed in all things that he do.. terbaikk.. tapi the MOST IMPORTANT thing yg korang kena tahu ialah dia STUDENT ayah aku.. besalah aku kan anak penyarah psycology yg ancem tuu... so kat sini ade sikit gambar pasal ary tu..

posing befOre dapat makan

malang tol sebab aku terpijak taik lembu

niEh pong malang sebab aku DIPAKSA berlakon..

mkn mlam sangat SEDAP kot.. lupa dah

jgn dekan ngan aku * jerit aku sedang kaki menggosok di merata tempat*

cikgu nak awak buat grOup sepulOh laki sorang pompuan.. mau tak ceramok org larii

kuasa tangan.. ny dad pon thu cara nieh taw

semua orang pnat ikot cakap cikgu syahid

special mlm tu tok Haikal Rosli and Amsyar.. hppy belated birthday

okay so ape yg kitOwg dapat from the ceramah is
> tiap2 malam bace Quran (:

1 comment: