Thursday, December 15, 2011

Tapi kenapa



Assalamualaikum,,,

entry kli ni mmg penoh misteri,, Sejak 3 ari yang lalu.. aku dah start rse something ngan diri aku nih.. tak leh tdor.. mandi pOng malas.. makan SEKALI je sehari (hehehe).. and ari nieh baru aku TAHU kenape aku jadi camni.. tu pOng lepas IZYAN HUSNA tag gambar kelas kat FACEBOOK.. 

aku rindu MAKTAB rupa nyer.. sangatsangatsangat rindu.. cam nak nangis je time tulis entry ni.. orang lain pong mesti rindu jugak kan,, takkan lah KEBAL sangat kot.. huhu

so tulah lumrah hidop kawan-kawan,, aku ingat lagi before SPM ary tu.. semua orang tak sabar2 nak habiskan exam dengan KADARSEGERA.. and sekarang,, nak pergi kat situ balik,,  

SEDARlah... kite tak penah BERSYUKUR dengan ape yg kite ade.. dengn ape yg kite dapat.. mesti nak yg lain dari yg kite dah dapt.. betul kan.. samelah aku pOng..

sory sangat.. nOt in mOod.. so entry tak best..

aku ade satu permintaan.. bleh bagi taw kat sini tak??  ~~blehhhh~~ hee

kalo boleh.. aku nak jumpa semua kawan2 aku balik.. seramai 161 orang budak2 maktab aku,, aku nak jumpak balik.. tak de yg terkecuali.. all veacean.. SUMPAH nak jumpak korang again!! sangatsangt.. :(
boleh tak.. herm~~~

2 comments:

  1. hee. keisha. miss u too. hoping, can meet u n veacean again before suma masuk u:) really miss u. hehe. camna lyfe? nnty2 kalu ada apa2 contact la aku. hehe

    ReplyDelete
  2. I lololove you ;) -izzy h.-

    ReplyDelete