Thursday, December 29, 2011

29 Disember saya..

Assalamualaikum (=

entry aku kli nihh aku just nak citer berkenaan 29DISEMBER +28disember cketcket..

bgOn tdor dah kne masak memandangkan PARENTS aku outstation kat ipoh selama SEMALAMAN.. ngee (:  klo dah nme aku.. msak TELOR jelah aku thu.. letak kicap makan ngan ROTI.. ala-ala MATSALLEH gitu~ ~

sampailah PETANG.. aku tertdor (kruhkruhkruh) *fahta= klo aku tdor petang BERMAKSUD aku akan disumpah untok sedih sepanjang mlam tuhh.. btol kan kawankawan aku yg lain*

tetiba MAGHRIB tuhh time ngah solat.. aku TERNANGIS~~ hati mmg dah lme rse sebak tapi cam tak de reason nak nagis.. then baru aku tahu nape aku SEDIH sangat... aku bca blik blog DEBAH.. and aku tahu jawapan nyer..  hurm ~~

paastu PARETNS aku balik tros g jaya jusco.. n TEKA ape kitowg buat kat sane.. g ARCADE hbiskan 3o ingit TOKEN.. hehe





sampai lah malam,,
klo malam macam besa lah.. bukak FACEBOOK ttba trOs mngubah nsib aku mlam tuhh.. ade orang add kan aku kat group yg memang dah lma kau carik.. sekolah rendah aku kat KUANTAN.. love it so much.. and thanks jugak kat ABANG TOM yg dah ceriakan hidop aku.. nnt kite chat agy yee abg tOm (:  kihkihkih

1 comment:

  1. alamak
    nk kna delete ah ni blog aku,,
    satgi hg nangis lagi.. doii

    ReplyDelete