Wednesday, June 8, 2011

at last i knOe

to people yang dah baca status aku kat facebook.. yaa.. aku dah tahu dah sape awek yang mamat aku suka tu... ntah btol ntah tidak tu aku pOng tak tahu...

macam nieh citer nyer...


tadi aku online FACEBOOK ... dOk tengah syOk menerah setiap inci  words kat situ... aku terusha sOmething.. hancur dOwh hati aku.. nangis aku dalam bilik... BODOH kan... padahal aku yang dok kata AKU DAH TAK NAK SUKA KAT DIA... tapi stillllll....

Ya Allah,,,
bagilah kesedaran dan keTUTUPAN hati supaya dah tak nak suka kat lelaki yang dimaksudkan.. dengarlah rayuan KEISHA ya Allah... Allah je yang boleh tolong keisha di waktu macam ni....

amin,,


sambung citer....
dah dok sedih ngan mamat nieh aku pOng nak wat lah curhat  * curahan hati * dengan sorang classmate aku nieh... dia pulak buat pelik... sedih taw.. tak nak layan cakap teros terang.. jangan wat aku macam nieh...



dah lah malas nak cakap pasal ni dah... aku tulis entry ni pong sebab aku cuma nak share citer...
aku nieh kalau CERIA.. ceria sangat2...kalau SEDIH...jiwa kacau sungguh taw...


korang pikir niri lah sape mamat yang aku maksod kan..
aku bagi CLUE.. braces or old buddy...
for GIRL tu aku ucapkan tahniah kay.. u memang dah suka lama suka kat dia kan.. sorry kLo keisha ade wat ___ terasa kay...

sayang kmoo semua (:

No comments:

Post a Comment