Wednesday, June 8, 2011

hebat (:

hehe.. lepas bersedeh macam ORANG GILA malam tadi... sakit kepala n tok lEh tidor sampai pukol 3 pagi... ALHAMDULILLAH,, pagi nih dengan bangun awal nyer... n semangat berkobar2 untOk siapkan folio ACCOUNT *itu pon sebab esok nak balik maktab dah*.....

okay aku daah kembali NORMAL kay.... ni pong sakit perot sebab tadi g usha YOUTUBE...

jap yeee

aku ambik video nieh sebab mat lutfi sangat2 lah comel... sebab dya aku gelak balik lepas hati aku punah malam tadi.... aku skunk nak minat kat orang yang tak selalu depan mata and tak mungkin akan kenal... so maybe takkan SAKIT HATI (;


yang ni pon bOleh tahan

nieh pOng sorang lagi... hebat jugak....

yang penting dua2 blajar kat OVERSEAS and dua2 mai dari utara.. mmg PIAQ lah..*tak paham carik dalam kamos*


sebelom tu aku nak knal kan kat korang jugak...
dia niEh senior aku kat MRSM LANGKAWI batch07...abg aiman.. dia ketua pelajar.... so korang usha2 lah yee



okay tu je lah yang aku nak citer kat korang....

1 comment: