Thursday, June 2, 2011

baru sampai..

Assalamualaikum,,,

hye korang.. ingat aku lagi tak?? pemilik blog nieh.. lambat aku up date kan kli nieh.. aku bukan ape.. baru blik dari rumah tok  and  nenek aku.. sampai sampai rumah trOs dengan pntas nyer bukak laptop n up date blog yang aku dah gian sangat nak up date nieh.. mula mula MAKE UP my blog dulu.. kikiki.. hbes tukar semua nyer.. dengan LAGU skali aku tukar..

this SONG aku pilih coz ikot mood aku yang LONELY ler.. tapi cam over nyer sedih je kan..

dush!! korang tahu tak skunk kol bape.. nak dekat 2 dah.. dengan berteman citer MONSTER kat ASTRO CERIA.. ngantok masih tak tiba... tpi nak update banyak2 cam tak larat..

banyak sangat aku nak citer kat korang
(:  si GIGI BESI

(:  hoki

(:  my BIRTHDAY

(:  OLD buddy

tu antara yang aku nak citer.. klo ade masa  nnt aku tulis...

No comments:

Post a Comment