Friday, June 3, 2011

old buddy!!!




tak tahu lah korang kenal or tak mamat yang dalam gambar nieh...aku bukan lah minah yang tahu edit2 muka orang nieh... las2 aku edit and lekat je kat muka dia...


pasal mamat nieh.. bagi aku kitorang dah tak de pape.. dia pon tahu... cuma yang lain nyer... dia nieh hebat ciket... cari awek lepas aku cepat sungguh... aku sikit TAK KISAH... yang aku hangat nyer.. lepas break ngan dia nieh... TERLALU banyak citer pasal dia n yang aku tak paham nyer diorang citer kat aku...


so aku nak HABAQ kat semua orang.. stop citer pasal dia kat aku... kitowg dah tak de pape laa.... citer kat awek yang dia baru nak tekal tueh... cakap pasal awek nieh... dia mmg MUCH MUCH better dari aku... aku pon tak nafikan.. pandai, cute.......


tapi tak pe.. aku cumakan DOAkan yang c MAMAT nieh berjaya lah takel AWEK nieh... n si AWEK,, stay cool and pliz jangan gelabah jumpa aku.. tak besh lah.. haha...


p/s~ to people yang aku mksodkan.. jgn marah cOz maybe dis is the last time aku tulis pasal ko kat blog aku.. nyway THANKS sangat kat ko cOz ko lah yang menjadi PUNCA wujudnya blog nieh... buat kengkawan yang tak tahu.. blog nieh DILAHiRKAN time kitowg clash (::::    14/12/2010   ::::) 




The End

1 comment: