Thursday, June 2, 2011



korang rasa.. orang yang pakai braces nieh okey tak... tgOk orang atas cam okey je kan...  sam lah macam aku tgok kat sorang mamat nieh.. SUATU KETIKA DAHULU.. tapi skunk tak dah.. saje nak citer kat korang..



tapi pape pon aku nak BERTERIMA KASIH kat mamat tueh..coz dialah yang tlah tolong aku lupakan OLD BUDDY aku.. sangat hebat kan.. korang nak tahu ke kenapa aku tak suka dia dah??  hehe.. meh aku citer..



ade lah suatu malam nieh.. tak silap aku malan HARI GURU.. mamat nieh dengan EXCITED nyer paggil alyaa yang ade kat sbelah aku nieh... n cakap nagn tersengeh2 ngan alyaa.. bila aku tnya alyaa dia cakap yang sbenar nyer mamat tueh citer kat dia sapa yang dia suka... KELING sangat ke ayat aku?? mksod nyer.. mamat tueh bagi tahu kat alyaa dia suka sape.. sO aku pOn.. BUSH!! punah lah perasaan aku... 


so aku ambik ikhtibar yang aku dah tak nak suka kat laki.. it's doent mean yang aku nieh LES yee... mksod nyer aku dah tak nak COUPLE n SUKA or MINAT kat mane2 laki... to people yang aku mksod kan.. jgn marah aku kay..aku takkan KACAU ko lagi... SWEAR!!

1 comment:

  1. hey,dear, jgn sedeyhsedeyh. aku kaan ade. :)
    kalau tak suka kat laki, nak suka sape sayang hoi.
    bab tak suka kapel tuh baguslah.
    no matter what, ILOVEYOU, kish.

    ReplyDelete