Sunday, June 5, 2011

mama OH mama!!

dah dua ary pOngkok aku tak mlekat kat umah niEh hah.. smalam g umah ORANG KAWIN kat seremban and rumah ORANG TAHLIL kat klang... sampai straight kat umah diowang tak pe jugak... ini tak,, mau SESAT nak dekat 2 JAM baru jumpak umah yang dituju... lah aku ade masaalah pompuan.. kihkihkih.. (:


tu smalam nyer citer...


ari niEh mama aku ajak g jalan2 kat MASJID INDIA.. salah aku jugak g ajak dia pagi tadi.. tak sangka mama begitu SEMANGAT untok pergi...so petang tadi bertolak lah kitowg ke MASJID INDIA dengan menaiki RAPID KL..aku tak tahu lah tu LRT ke MONOREL ke KERETA API ke KAPAL TERBANG ke FERRY ke...yang aku tahu kitowg sampai dengan selamat nyer... ALHAMDULILLAH (:


sampai2 aku ngan mama TERJAH muaz nyer kedai.. ala tempat orang jual tudong segala tuEh... lepas habis membelit...part niEh yang nak citer kat korang niEh...


sampai satu kedai nieh.. korang tahu tak DINNER aku tahon nieh tema nyer VINTAGE.. aku dah plan dah nak pkai dress KELABU.. ala2 macam ini laa...







haa.. alalalala macam nieh... tanpa DISEDARI... mama aku yang tercinta nieh telah beli one dress yang sangat2 lah VINTAGE... aku nak citer kat korang warna ape pon tak reti... yang aku tahu nak dekat warne2 COKELAT... yang aku hairan nyer... tak TRY lansong kot... trOs beli... CAYALAH mama... skali balik...
mak aiiii... macam niEh rupa nyer,,,



baju ngandung habaq ang!!!

so nak wat camna... my mOm nyer pasal.. aku akan pakai jugak malam dinner nanti... thanks mama... lOp u veryvery much.... hehe.. nieh pOng cair sebab tadi mama blanja aku CHICKEN CHOP kat KFC..hehe..

2 comments:

  1. hahaha..xpew keisha..xde r glak tgok nty..
    nseb bek ko tnjok awl2..hahahaa :DD

    ReplyDelete
  2. janji ada baju . haha

    ReplyDelete